luni, 16 martie 2009

ÎNAINTE DE A FACE O COMANDĂ TE ROG CITEŞTE PE PARTEA DREAPTĂ A BLOGULUI!

(click pt. a vizualiza coperta)

1.Acasă Magazin 1.5 lei/buc.

2.Bravo 1.5 lei/buc.
-15.05. 2002,nr.10-nu mai are posterul
-17.05.2005,nr.10-nu mai are posterul
-24.01.2006,nr.2-are posterul

3.Bravo G!rl 1.5 lei/buc.
-06.01.2004,nr.1-nu mai are posterul
-29.03.2005,nr.7-nu mai are posterul
-05.07.2005,nr.14-nu mai are posterul
-20.12.2005,nr.26-are posterul
-24.10.2006,nr.22-nu mai are posterul
-17.01.2006,nr.2-nu mai are posterul
-31.01.2006,nr.3-nu mai are posterul
-14.02.2006,nr.4-nu mai are posterul
-28.02.2006,nr.5-nu mai are posterul
-23.05.2006,nr.11-nu mai are posterul
-20.06.2006,nr.13-nu mai are posterul
-04.07.2006,nr.14-nu mai are posterul
-01.08.2006,nr.16-are posterul
-29.08.2006,nr.18-are posterul
-18.07.2006,nr.15-nu mai are posterul
-03.01.2006,nr.1-nu mai are posterul
-22 .04. 2008,nr.9-are posterul

4.Cool Girl 2 lei/buc.
-14 august 2003,nr18-nu mai are posterul
-03 noiembrie 2003,nr.24-are posterul
-08 mai 2003,nr11-nu mai are posterul
-05 iunie 2003,nr13-nu mai are posterul
-31 iulie 2003,nr.17-nu maia re posterul
-05 aprilie 2004,nr.9-are posterul
-08 martie 2004,nr.7-nu mai are posterul
-15 iunie 2004,nr.14-are posterul
-28 decembrie 2004,nr.1-are posterul
-04 octombrie 2005,nr.21-nu mai are posterul
-22 februarie 2005,nr.5-are posterul
-05 aprilie 2005,nr.8-are posterul
-10 ianuarie 2006,nr.2-are posterul
-16 mai 2006,nr.11-are posterul
-21 februarie 2006,nr.5-nu mai are posterul

5.FHM 4 lei/buc.

6.VIVA 2 lei/buc.

7.SUPER! 1 leu/buc.

8.UNICA 3 lei/buc.
-aprilie 2003,nr.4

9.Star 1 leu/buc.
-1-7 aprilie 2004,nr.95
-18-24 octombrie 2006,nr.226

10.Story
1 leu/buc.

11.Ciao 1 leu/buc.
-18-31 octombrie,nr.62

12.InStyle 3 lei/buc.

13.Igloo+CD 7 lei/buc.

14.Spy 1 leu/buc.
-20 octombrie 2008,Nr.1

16.DESCOPERĂ 5 lei/buc.
-Anul IV,nr.1,Februarie 2006

17.101 Români de succes 5 lei/buc.
Anul 2008

45 de comentarii:

  1. iti dau un sfat symy daca-mi permiti! updateurile sa le faci in postari noi.. sunt mai usor de urmarit :* beijo

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna..as avea ji eu o intrebare :) , as dori sa fac comanda numai q postere (morandi), s-ar putea ? succes in kontinuare :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Normal!Se poate!Astept e-mail-ul tau!
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  4. salut. am si eu o intrebare. as vrea sa-mi comand revistele acasa magazin, editia speciala cu rbd. sunt doua reviste, intrebarea mea este daca mai au posterele?

    RăspundețiȘtergere
  5. am uitat sa te mai intreb ceva....spuneai la postere ca exista poster cu anahi din apania. e doar unu? revista rebelde sin spania, nu o ai?

    RăspundețiȘtergere
  6. Da,acele reviste au toate posterele.

    Posterul cu Anahi este singurul pe care-l mai am.
    Am avut reviste oficiale Rebelde.Le-am vandut.

    RăspundețiȘtergere
  7. buna!m-ar interesa cele 3 editii vechi bravo.au si posterele?

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu le mai au,din pacate.
    Asa le-am cumparat si eu de la altcineva.

    RăspundețiȘtergere
  9. le iau si asa!o sa iti trimit datele pe email

    RăspundețiȘtergere
  10. buna ma intereseaza dak mai ai caztile de joc din bravo

    RăspundețiȘtergere
  11. Hey Simina

    Tocmai ti-am trimis un email cu ce as dori...Sper ca imi vei raspunde..

    RăspundețiȘtergere
  12. as vrea si eu cateva reviste bravo cele cu pussycat dolls care spune despre ele si mai ai o revista bravo in care vreau posterul cu pussycat dolls eu nu mai intru pe mess asa ca nu stiu cum sa facem ca sa le cumpar lasa un comment aici iar eu o sa mai inrtu

    RăspundețiȘtergere
  13. nici eu nu intru pe mess,scrie si in partea dreapta a blogului.
    Pe mail faci comanda exacta.
    Revistele dorite(nr si data aparitiei)+adresa si numele complete.

    RăspundețiȘtergere
  14. poti macar sa imi lasi un nr de telefon sau adresa de hi5

    RăspundețiȘtergere
  15. nu am adresa de hi5 si nici nr de telefon nu pot sa-ti las :)

    Folosesc doar mail-ul.

    RăspundețiȘtergere
  16. mai ai posterul cu paris hilton????

    RăspundețiȘtergere
  17. pai si cum facem?habar nam doar daca intro zi putem sa vb pe un chat care e privat ast rsp mai intru eu pe site si iti las adresa de chat si cand sa vb

    RăspundețiȘtergere
  18. Imi lasi aici comanda si imi dai adresa si numele complet altfel,ca sa nu o mai vada si altcineva.

    RăspundețiȘtergere
  19. Salut Simina!
    As vrea sa stiu daca mai ai revistele :
    BRAVO -21.02.2006,nr.4
    POPCORN -Septembrie 2005,nr.9
    BRAVO -12.12.2006,nr.25
    (cu paginile în care apare ceva legat de Britney)
    Astept un raspuns. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  20. Da,le mai am!
    Sunt intregi;revistele Bravo au si posterele.

    RăspundețiȘtergere
  21. Nu ai nici un poster cu Twilight de vanzare:D?

    RăspundețiȘtergere
  22. Hellou hellou!

    Am apucat acum sa raspund la comentariul de pe blogul meu :)) Sa-mi fie rusine ca nu verific :))

    Oricum, merci de comentariu si-ti urez multa bafta cu vanzarile :)) Mai vorbim noi daca mai ai reviste din Spania! Te pup si sa ai o zi buna

    RăspundețiȘtergere
  23. Sarut mana pentru urare si stai linistita in ceea ce priveste commentul :P

    Noi nu am deocamdata.Dar m-am uitat prin cele vechi din '07 si m-am gandit ca pot sa mai dau inca vreo 5.
    3 Bravo,1 Super Pop si Vale.
    2 Bravo-uri nu mai au posterele.
    Super Pop-ul are un poster din cele doua.
    Vale nu are de fel postere. ;)
    Daca vrei sa ti le scanez,imi zici si ti le trimit pe mail.
    Bravo=1.8 euro
    Super Pop=1.8 euro
    Vale=1 euro
    Ti le las la preturile lor +taxa de transport 8 lei.

    Astept sa-mi spui ce-ai hotarat! :*

    RăspundețiȘtergere
  24. daca poti sa le scanezi bine-ar fi :))
    si sa-mi zici si care-s posterele din bravo si super pop adica cu cine sunt

    :*

    RăspundețiȘtergere
  25. Bravo:/Leo/Dani Martin(El Canto del Loco),Zack and Cody(The Suite life of Zack and Cody)/Haze,Poncho/Zac Efron.

    Super Pop:Pablo/Manuel(Rebelde Way)

    De fapt o sa vezi si pe coperte ;))

    RăspundețiȘtergere
  26. Ai cumva postere twilight:P?din alte tari?sau reviste cu tw.?m-am uitat la ce ai,dar vad ca ai reviste,mail mult din anii,2002-2006.daca ai cumva reviste din anu` asta,si le vinzi,ar fi ok.

    RăspundețiȘtergere
  27. Te rog sa citesti pe partea dreapta a blogului!
    Nu am nimic in plus si nimic in minus!
    Prin urmare nu am ce imi ceri.

    RăspundețiȘtergere
  28. ai ceva k hannah montana din strintate?
    k nu ai publicat nimik k ea?
    sa mi spui ms moolt pupiki

    RăspundețiȘtergere
  29. auzi reviste k britney spears din 2000 ai? te rog mie mai usor daca vb p mess io iti dau id meu mihaila_p sa mil dai shi u p al tau k nu mapricep k mailul sorry shi cehar vreau sa cumpar

    RăspundețiȘtergere
  30. halay reviste vchi le am ji eu ji sunt moolt mai mica decat tine

    RăspundețiȘtergere
  31. dar ce sunt astea fai din strainatate nai chiar nimik te asigur nimeni no sati cumpere nimik k sun doar porcarii vanzare neplacuta auzi mah u chear ne prostesti in fata ? cine te crezi destepta lu peste

    RăspundețiȘtergere
  32. tie frik s rasp? kiar nik k twilight nai? dar tu nai absolut nimik. ji d unde jtiu eu k o sa mile trm dak komand kv pun pariu k o sa mi le trm rupte k asa fac toti ...... shi u nu cred k ti leai cumparat porcariile alea poza lor ai lautao de p net mah .............aja poate fak orkn kiar jio fai

    RăspundețiȘtergere
  33. zik k ai in popcorn un poster k tailor swift dar de unde ai inventat totul k ji eu am popcornurile ale ji nu era nik un poster k ea k mare mik ejti dar k red fak u ne dai rev .la akelas pret dar fara postere vreau sati spun k ji vanzatorii de ziare dak as cumpara rev fara postere mi lear da la aceals pret k ji la tn fai chiar ma crezi idiot k sig eu nus dar tu poate ejti mai gandestete putin

    RăspundețiȘtergere
  34. acum celelalte comentarii care dovedesc k nu esti serioasa de ce nu aprobi mah?

    RăspundețiȘtergere
  35. dap acum nu mai ma lasi sa trim mesaje care dovedesc vino vatia ta

    RăspundețiȘtergere
  36. @ artnico58 : am mai vazut oameni prosti la viata mea,dar ca tine...mai rar :))

    RăspundețiȘtergere
  37. @artnico58:Stii,deja m-am enervat!N-am inteles cine esti tu,de unde vii si ce vrei sa demonstrezi cu toate comentariile tale?Dupa ce ca nici romaneste nu esti in stare sa scrii...nici macar 50%din comment n-am reusit sa descifrez.
    Pe bune,cumpara-ti o viata daca nu ai una!E vara,e soare,iesi tu la o plimbare si lasa-ma,serios!
    In primul rand nu am de ce sa-ti dau tie explicatii si daca tot vezi ca iti apar comentariile aici e pentru a-ti dovedi(desi nu as avea de ce) ca n-am niciun "as ascuns in maneca",nu mint si nu fac tot ce presupui tu ca fac.Vorbesti despre mine si despre ceea ce fac de parca deja ai fi comandat de la mine si ceea ce ti-am trimis a fost rupt sau necorespunzator.
    Am trimis pana acum 31 de colete.Nici mai mult nici mai putin.Cu sume cuprinse intre 8 si 55 de lei.In partea dreapta a blog-ului sunt clientii mei care si-au spus parerea si cred ca e sufcient.
    Daca ai creierul sub limita normala de dezvoltare nu e vina mea,fetito/baiatule!
    Daca ai bun simt fata de propria ta persoana,vezi-ti de treaba ta!

    RăspundețiȘtergere
  38. Salut Simina!As dori sa stiu daca mai sunt cele doua postere cu "Cinema Bizarre"?

    RăspundețiȘtergere